www.russianskijumping.fora.pl
Forum poświęcone rosyjskim skokom narciarskim
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.russianskijumping.fora.pl Strona Główna
->
Regulamin
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
Regulamin
Uwagi
Pomoc
Kosz
Archiwum
Witam i żegnam
Skoki narciarskie
----------------
Tematy ogólne
Rosyjska kadra
Puchar Świata
Puchar Kontynentalny
Letnie Grand Prix
Skoki narciarskie kobiet
Skocznie rosyjskie
Różne
----------------
Inne dyscypliny sportowe
Hyde Park
Kultura
Wasza twórczość
Rosja
Reklama
O nas
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
anja
Wysłany: Czw 21:53, 20 Mar 2008
Temat postu: Regulamin
Regulamin
1. Rejestracja oraz każdorazowe logowanie do serwisu oznacza
akceptację niniejszego regulaminu.
2. Nowi użytkownicy forum mają obowiązek zapoznania się z regulaminem i sprawami organizacyjnymi zanim zaczną poruszać się po innych działach forum.
3. Na forum obowiązuje zakaz używania wulgarnych słów i obrażania innych użytkowników.
4. W treści postów zabrania się wzywania do antysemityzmu faszyzmu, rasizmu oraz innych szerzących nienawiść ideologii.
5. Ograniczaj się postami o krótkich treściach, nie pisz kilku pod rząd.
6. Na forum obowiązuje zakaz umieszczania zdjęć i treści pornograficznych.
7. W treści postu zabrania się nawoływania do popełnienia przestępstw i wykroczeń.
8. Zanim o coś zapytasz, założysz nowy temat przeszukaj Forum oraz przeczytaj FAQ.
9. Zanim założysz temat upewnij się, że znajduje się on we właściwym subforum.
10. Nie pisz całych wyrazów drukowanymi literami bez potrzeby.
11. Na forum nie wolno pisać w TeN SpOsÓb.
12. Zabrania się nadużywania znaków interpunkcyjnych i emotikonek.
13. Posty łamiące regulamin będą usuwane - w szczególnych przypadkach poprawiane lub przenoszone do kosza na śmieci.
14. Pamiętaj, że Administrator i/lub Moderator zawsze mają rację.
15. Jeśli Administrator i/lub Moderator nie ma racji popatrz na punkt 7.
16. Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie poczty elektronicznej zawierającej ważne informacje dotyczące pracy forum od Administratora lub Moderatorów.
17. Na forum należy pisać w języku polskim i stosować zasady ortografii.
18. Użytkownik, który otrzyma 5 ostrzeżeń zostaje usunięty z forum.
19. Wypowiedzi, które nie wnoszą nic nowego do dyskusji będą usuwane.
20. Nie wolno odpowiadać na posty, które łamią regulamin.
21. Na forum zabrania się pisania więcej niż jednego tematu o takiej samej tematyce. Każdy, kto złamie zaraz otrzyma ostrzeżenie, a temat zostanie usunięty.
22. W razie wystąpienia problemu dotyczącego funkcjonowania forum należy zwrócić się do Moderatora danego działu, w którym problem wystąpił problem, a później do Administratora, w przypadku kiedy problem nie zostanie wyjaśniony.
23. Na forum zabrania się rozsyłania spamu lub zamieszczania reklam towarów, produktów, usług etc.
Avatary:
1. Animacja obrazków jest dozwolona.
Rangi:
1. Nie wolno prosić o podniesienie rangi osób do tego uprawnionych bez racjonalnej argumentacji.
Administratorzy, Moderatorzy:
Administratorzy i Moderatorzy są użytkownikami ze specjalnymi prawami, dlatego powinni być traktowani z ogromnym szacunkiem. Wink
Administratorzy i Moderatorzy mają prawo:
1. Otwierać tematy.
2. Zamykać tematy.
3. Edytować posty.
4. Zamykać posty.
5. Stosownie ukarać bądź nagrodzić wybranych użytkowników.
Administrator:
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
3. Decyzje administratora są ostateczne i nie podlegają dyskusji.
4. Administrator ma prawo dodać swój komentarz do postu na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego).
Moderator:
1. Moderator zamykając temat powinien podać przyczynę użytkownikom, a zwłaszcza administratorowi.
2. Moderator ma prawo (wedle własnej chęci) poprawić błędy ortograficzne w poście, jednocześnie umieszczając informacje o ewentualnych poprawkach.
3. Moderator ma prawo dodać swój komentarz do posta na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego).
To by było na tyle
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin